poniedziałek, 2 kwietnia 2012

wydarzenie w mieście, cyrk przyjechał

Proszę Państwa! brawa, brawa!
zaraz zacznie się zabawa
w cyrku świata dziś witamy
wszystko mamy, wszystko damy!

zamrozimy w żyłach krew
serca staną dęba, wdech
uwięzimy w klatkach z lwami
i sypniemy dolarami!

pokażemy sztuczek moc
nim wpadniecie w sen pod koc!

iluminacje i kulminacje
i breweria i mizeria
słowem wir, wirtuozeria!

oto cyrk naszego świata
beczka śmiechu!
tratatata

oto cyrk naszego świata
garnitury i garsonki,
tratatata, tratatata!
polityka!
tratatata
kościół, papież!
tratatata
sąd najwyższy!
tratatata
korporacje!
tratatata
piłka nożna!
tratatata

oto cyrk naszego świata
wojna!
trrrrratatata, trrrrratatata, trrrrratatata

głośniej brawa, państwo mili
byście dobrze sie bawili!

jeszcze głośniej! pan i pani
dalej! bądźcie znów pijani

wszystko czego wy się tkniecie
w cyrku zagra! chyba wiecie?!

W górę ręce!
mi w podzięce
a czy moje imię znacie?
kto wam taki bal zmalował?
kto szum w głowy załadował?

kto was zwiódł, omamił, zawiódł?
kto wam zabrał, niby dzieciom
słodycz, łaskę, zaufanie
zniszczył miłość i kochanie
zerwał nici połączenia
złotem napchał wam kieszenie
wciąż są puste?
strach i bieda?
majstersztyk!
tego mi trzeba

ile to już lat tysięcy
kręcę cyrkiem
ludzkiej nędzy
brawa, brawa
to dopiero jest zabawa!

a kim jestem?
nie wiem sam
taki ze mnie sztukmistrz cham!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz